donderdag 25 oktober 2012

 Het is lekker vakantie, heerlijk! Omdat de lieveheersbeestpapa ook nog eens late dienst heeft, hoeven we lekker niet vroeg op en is hij de halve middag nog gezellig thuis. We doen van alles en nog wat deze week. Bij opa en oma logeert een neefje waar onze jongste veel mee op pad gaat en ze zijn al naar het bos geweest, de dierentuin en de ballenbak en vandaag bakt opa zelfs pannenkoeken dus zijn de anderen ook daar naar toe. Eigenlijk ligt er veel werk op mij te wachten, maar ik heb gewoon lekker geen zin in verplicht gedoe deze week! Eindelijk heb ik dit dekentje afgehaakt, het is voor een stel dat een baby verwacht, geen idee of het een jongentje dan wel meisje wordt, dus misshien moet ik er nog één maken!

Gisteren ben ik met het jongste lieveheersbeestje van zeven op de fiets (hij fietste zelf!) naar een nabij gelegen dorpje geweest, ongeveer tien kilometer van ons huis. Daar hebben ze een fijne lappenkraam en we kwamen dan ook thuis met drie lappen om rokken van te naaien en daarvan is er al één bijna klaar!

Ook deze tissuedoos-overtrek heb ik afgemaakt, hij is voor mijn buurmeisje, voor haar nieuwe blauwe kamertje. Ik hoop maar dat ze hem leuk vindt...
Verder heb ik nog een portretje geschilderd, twee wassen gedraaid, boodschappen gedaan en de benedenboel én de bovenboel gedaan...hmm. Eigenlijk toch best nog wel veel gedaan..
Op naar de laatste vakantiedag!
Nog een prachtige giveaway; bij It's me; 
Een mooi boek van Vintage by Nina.com, echt heel erg mijn stijl... Iedereen mag een gokje wagen, dus op naar de site http://bonnature.blogspot.nl/2012/09/give-awayhet-nina-boek-nina-book.html !

1 opmerking:

Monique Elisabeth zei

Hoi, wat fijn dat je weer blogt. Ik had je al een tijdje gemist.
Mooie dingen heb je de afgelopen tijd gemaakt en je kan heel goed schilderen !!
Een heel fijn weekend.