vrijdag 25 mei 2007

Het oudste lieveheersbeestjes meisje is echt dól op ijsjes. En raad nu wat ik tijdens het 'surfen' tegenkwam...?

Ziet het er niet verrukkelijk uit? We gaan morgen dus even naar de stad om wat lapjes vilt te kopen, want dit is, ook voor kevertjes van 13, een heel leuke knutsel . Maar wat denk je van de vilten slagroomtaart? Het is een echt kunstwerkje. Ik denk dat we ons daar maar niet aan moeten wagen, een echte slagroomtaart is al zo'n karwei.. (wel heel leuk!) Op een japanse site, in het japans en mijn computer gaf heel weinig tekst aan, viste ik uit dat er ook nog werkpakketten van te koop zijn. Hier kun je goed op zien hoe het in elkaar steekt.

Toen kwamen wij nog plaatjes tegen van dit boekje (isbn nr 452903559x ) . Echt heel supermooi !!

Zal ik mij er eens aan wagen? Ik vind het werken met vilt erg leuk, het is ook één van de eerste dingen die ik leerde op school tijdens de lessen 'nuttige handwerken'; het maken van een paars konijntje. En in de loop van de jaren heb ik al heel wat van vilt gemaakt. Wie weet... ik laat het eens even 'borrelen' !


Gezellig weekend toegewenst!

Geen opmerkingen: