maandag 17 december 2007

Ditjes en Datjes in December.



Hij bloeit!! Onze brugmansia staat in de bloei..en is vannacht ook een beetje bevroren helaas. Deze plant hoort gewoon in de zomer te bloeien, maar dat is hem niet gelukt.




En vlak voor zijn einde (de foto's zijn zaterdag 15 december gemaakt), is hij toch nog gaan bloeien...wat een drama dat het nu net is gaan vriezen...


Opa en oma kwamen langs met een kadootje! Deze mooie engel is voor pap en mam lieveheersbeestje, de sneeuwpop is voor het kleinste kevertje.





Het stenen sneeuwpopje is voor het oudste kever jongentje,





en dit kerstmannetje is voor het middelste kevermannetje. Het oudste lieveheersbeestkind kreeg een leuk hartje, maar dat ben ik helaas vergeten te fotograferen.



En op zondag deed ons allerkleinste mannetje een ontdekking:

"als je te lang in badje zit, krijg je een opa-voetje!"

4 opmerkingen:

Celeste zei

Opavoetjes zijn zo leuk!!!!

Rumour has it zei

Haha, om even 'opa' te worden, moet je dus gewoon in bad gaan zitten. Leuke kersthangertjes hebben jullie allemaal gekregen en in die koekjes zou ik ook wel even mijn tanden willen zetten! Groetjes

Splashes of Pink and Mint zei

Och, wat een lieve spulletjes hebben jullie allemaal gekregen! En die Brugmansia raakt met dit weer ook helemaal de weg kwijt! Wel heel bijzonder hoor, dat ie nu nog bloeit (alhoewel de bloem met deze koude inmiddels wel het loodje heeft gelegd denk ik zomaar). En ik moest wel lachen hoor, om die verrimpelde voetjes!

I. zei

Wàt heerlijk schattig, die opavoetjes!!!