zondag 9 november 2008

Gelukkig gaat het alweer wat beter met ons kleinste kevertje, bedankt voor jullie warme belangstelling, dat vondt ik erg aardig! Hij is nog een paar dagen van slag geweest en heeft ook wel wat koorts gehad, maar koekjes bakken ging hem nog prima af! (patienten-therapie!)
Thank you all for asking about our youngest lieveheersbeestje's arm, het is much better now, so kind of you all! He was out of normal for a couple of days and had some fever, but he could still bake cookies! (patient-therapy!)


Ze smaakten erg goed, daarom ben ik helemaal vergeten om ze op de foto te zetten...
They did taste lovely, that's why I totaly forgot to photograph them...

Onze seizoenentafel is tijdelijk veranderd in een verjaardags-tafel! Omdat we hier een jarige hebben op 15, 18 en 21 november, was ik al helemaal in de stemming. De kadootjes zijn van ingepakte suikerklontjes en de snoepjes van ingepakte kralen. De rozen heb ik gemaakt van koffiefilters en de foto op de achtergrond in het jongste kevertje terwijl hij zijn verjaardagskadootje uitpakt.
Our naturetable changed -temporairily- into an birthday-table! Because we have a birthday week to come; on the 15, 18 and 21 november we have a birthday-child in Villa Stip. So, that is why I was in the birthday-mood already. I made the tiny presents of packed sugarbloks and the candy of wrapped beads. The roses I ones made of coffeefilters and the picture on the background is our youngest while he opend his birthdaypresent, last birthday.
Het winnie-de-pooh verjaardags setje hebben we deze zomer op de rommelmarkt gekocht (ha, ik wist dat het nog eens van pas zou komen!).
The winnie-the-pooh birthday set, we bought on the fleamarket last summer (ha, I knew it would became handy once!)
Ook met de ripple gaat het lekker. Ik probeer iedere dag wat te doen, het liefste de drie kleuren, maar dat kost wel anderhalf uur ongeveer...
The ripple grows nicely. I try to do some crocheting each day, and I love to do all three collors, but that takes about one and a half hours...
Gisteren ben ik naar de Crea-doe beurs in Utrecht geweest. Het was erg leuk en ik heb heel veel inspiratie opgedaan. Wat mij een beetje tegenviel, was dat er zoveel kaartenmakers waren, ongeveer de helft van de stands. Ik ben ongeveer 16 jaar geleden voor het laatst geweest en toen waren er veel meer verschillende stands.. Ook de stand van Simpel Scrappen heb ik bekeken, maar Elly, je was nergens te bekennen! Het was wel een heel mooi assortiment!
Yesterday, I vissited the Crea-do beurs in Utrecht. It was very nice and I got a lot of new inspiration. I was a bit dissapointed that about fifty percent where cardmakers-stands though. When I vissited this event the last time (16 years ago!) there where much more beautiful stand with different kind of creative arts..
I also looked at the lovely stand of Simple Scrappen, but Elly, you where not there. I loved your assortisment!
Hier wat impressies, een stand met allerlei viltcreaties en één met kleicreaties op piepschuimenbollen vond ik het allermooiste!
Here an impression, a stand with all kind of felt-creations and one with clay creations where my favoriets!

Mooi he?!
Beautifull he?!
Voor de jongsten heb ik nog wat 3-D vellen meegenomen met voorgestanste plaatjes, nou dat was een schot in de roos! Vanmorgen om half 12 waren de vellen op! Zelfs ons kleintje van drie ging het prima af, al heb ik daar de plaatjes zelf voor uitgedrukt.
For our youngest boys, I bought some threedimensional paper pictures that where "pushed out". Well, that was a good buy! This morning at half past eleven the papers where finnished! even our boy that is three did a fine job, although I helped him a bit with pushing out the pictures.

Zelf heb ik er ook een kaartje mee gemaakt..
I made one card with it myself...








4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,
wat een boel nieuws weer !! Ik ben blij dat het met kleine kever weer beter gaat. Alvast gefeliciteerd met al de jarigen !! De seizoenstafel ziet er weer prachtig uit.
Nog een nieuwtje: ik ben toch weer begonnen met bloggen. Ik kon het niet laten. Ik miste iedereen die langskwam. Nu zit ik op blogger, want een heleboel blogs die ik lees, ook die van jou, zitten op blogger. Je kunt mij nu weer vinden dus ; ) Een hele fijne dag !

Anoniem zei

He wat is jullie seizoentafel feestelijk zeg !! Je zou zo mee aan de feest tafel willen komen. Leuk idee om een verjaardagstafel te maken,

jullie weten alvast wat te doen in november !!

Feest er maar goed op los !

Liefs

Splashes of Pink and Mint zei

Wat wordt je deken toch prachtig!!!! Ik wou dat ik dat kon! De Kreadoe was wel gezellig maar eigenlijk veel te druk! Jammer dat we elkaar zijn misgelopen! Ik ben ook een klein rondje geweest en was helemaal verliefd op al die vilten popjes en heb natuurlijk dan ook weer een paar kleine pakketjes meegenomen. Ik had ook nog een pakketje van atelier Sterre mee willen nemen, maar die was helaas al uitverkocht.
Leuk om via jouw foto's weer het een en ander terug te zien.
Veel plezier met al jullie jarigen, de tafel ziet er in ieder geval al heel feestelijk uit!

Anoniem zei

Een heel fijn weekend !!!!!!!