vrijdag 10 september 2010

Kaartjes maken en leuke koopjes..


Vandaag even een kort blogpostje tussendoor.. Deze leuke houten garage heb ik afgelopen week op de kop getikt via Marktplaats. Het was hier in de buurt, ongeveer een kwartiertje fietsen, dus lekker geen verzendkosten. En wat heeft mama Lieveheersbeestje hiervoor betaald? Ha, maar 3,50 euro! De jongens blij en mijn portomonee blij. Vooral de jongste is dol op de garage want hij is 'net als die op school'.

En dan dit heerlijke sprei dat wij hier al als 'bankdeken' hebben gebruikt. Vreselijk jaren zeventig maar lekker warm en heel groot! En dat koste maar 2 euro, je begrijpt dat ik dat niet kon laten liggen bij het Leger des Heils... Snel gewassen en gedroogd en direct ingepikt door papa Lieveheersbeestje...


Verder heb ik weer eens wat kaartjes geknutseld. Deze keer voor het Suikerfeest. Aangezien we nogal veel vriendinnen, buren en collega's hebben die het feest vieren, en zij mij altijd een leuke kerstkaart sturen, besloot ik ook maar eens in de lijmpot te klauteren. Ziehier het resultaat...


(Dat hartje is voor een vriendin natuurlijk,die sturen we niet naar collega's haha!)

Ik wens jullie een fijn weekeind toe!

Groetjes mama Lieveheersbeestje.

11 opmerkingen:

LiLi M. zei

Leuke koopjes!! Wat kun je daar dan toch tevreden over zijn hè? Morgen is het hier rommelmarkt van de kerk. Ik ben benieuwd of ik daar ook iets leuks kan scoren. En wat attent van je dat je kaarten stuurt om mensen een vrolijk suikerfeest toe te wensen! Fijn weekend!

Heleen zei

Wat een leuke koopjes! Dat geeft mij altijd zo veel voldoening als ik iets leuks voor een klein beetje geld kan vinden!

Jolanda zei

Wat leuk, om mensen een kaartje te sturen voor het suikerfeest!!

Sandra zei

Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. Heb je dat uit jezelf geleerd of een workshop gevolgd?

crea annemieke zei

Hele aparte kaartjes heb je gemaakt zeg, zulke koop je niet in de winkel. heel creatief.
Je kabouters vind ik echt heel erg mooi...... grappig uit zo;n oud blad.Maar ze blijven er hetzelfde uitzien.
Fijne dag nog en de groetjes van Annemieke

Moois van mie zei

tof dat je er aan denkt om te feliciteren met het suikerfeest !

Juud zei

Wow wat een prachtige kaartjes zeg!!!!! echt heel erg mooi! Die garage is ook erg leuk zeg en goedkoop. wij hebben er eentje gekocht voor kjells verjaardag, maar eh.. we konden hem niet zolang inde garage zetten. hij was veel te leuk dus nu speelt hij er al weken mee en in oktbper is hij pas karig. Hij is ook van houten was wel 30 euro maar hij is ook enorm grot dus spijt hebben we er niet van!goed idee voor ene blog! ga ik doen..nu nog niet natuurlijk die van jou staat er net op..

Unknown zei

Jeetje wat leuk die kaarten, wij hebben afgelopen vrijdag ook suikerfeest gevierd.
Ik vind het wel heel erg leuk dat je er aan denkt om een kaartje te sturen met "Eid Mubarak!
Groet Thea

Anoniem zei

Lang leve het internet. Je kunt daar altijd van alles voor een leuke prijs vinden. Fijn dat je zoontje er zo ontzettend blij mee is. Heerlijk dat kinderen dan zo dankbaar kunnen zijn. En wat een supermooie kaarten heb je gemaakt voor het suikerfeest. Groetjes Esther

Mirella zei

wauw wat een mooie kaarten heb je gemaakt !! geweldig !!

Die garage is ook geweldig

Vlijtig Liesje zei

Ik benijd je om de deken! Hij is prachtig, en dat voor 2 euro!