dinsdag 10 april 2012


 Ja, ik zit dan wel te vertellen dat ik het zo druk heb gehad, maar wat heb ik dan zoal gedaan? In elk geval heb ik nog nooit zoveel gebreid als afgelopen winter! Mama Lieveheersbeestje zit ook op de haak en breisite Ravely, en dat zorgt voor een overvloed aan ideeen...het zet je geest op de één of andere manier zó aan het werk dat je alweer een leuk project aan het maken bent vóór dat je het weet... Zoals deze tas, gemaakt van saskia-acryl van de wibra.

En eindelijk heb ik deze lange sjaal ook af, hij is al vaak gebruikt ondertussen. Hiervoor heb ik zeeman's garen gebruikt. Het was moeilijk te breien want ik stak steeds met de punt van de naald door de draad heen, daarom duurde dit ook zo lang...

Dan nog een versiering van katoen voor de fietsmand van zus krekel,
een agenda hoesje voor 2012 (goedkope ringband agenda van action, bevalt goed!),
Dit patroon was eigenlijk een kip, maar met wat gele acryl heb ik er een paaskuiken van gemaakt.
Er werden babies geboren, die nódig schoenen moesten hebben,
En ook de agenda van 2011 kreeg op de valreep nog een vrolijk hoesje..
Tsja...nog veel te doen met al dit garen!

8 opmerkingen:

franca zei

Je hebt zeker niet stilgezeten. Wat een leuke dingen zeg!

My Home Sweet Homemade zei

Jeetje, wat ben jij creatief geweest!!! Ben helemaal verliefd op je toefje bloemen!
Ik had ook aldoor problemen met reageren, maar zit nu bij Firefox en dat gaat (tot nu toe!) prima!
Fijne dag, het zonnetje schijnt al lekker!
Groetjes Elly

Anoniem zei

Wat heb jij vreselijk veel gemaakt, geweldig!

En je hebt nog flink wat over...suc6 zou ik zeggen!

Mijn Google Chrome wil ook wel, alleen zie ik niet dat ik volg, op de blogs zelf.

Lieve groet, Inge

Fia zei

Allemachtig wat heb je een leuke dingen gemaakt en zoveel!!!!!
Vind de bloemen zo schattig!!!

hart,groetjes Fia

Anoniem zei

Hallo, je bent er weer. Gelukkig gaat alles goed en wat ben je druk geweest met haaknaald en breipennen zeg !! Het ziet er fantastisch uit.
Ik bookmark je blog weer, zodat ik alle nieuwe ontwikkelingen kan volgen.
Groetjes !

crea annemieke zei

WAT LEUK DAT JE ER WEER BENT!
Ik heb ook al een paar maanden problemen, het laden van mijn blog duurt nogal lang en ik zie mijn volgers niet en ook niet bij andere blogs. Het zou dus zomaar opeens weer goed kunnen komen, lees ik bij jou.
Leuke dingen gemaakt hoor...
Daaag en een hartelijke groet van Annemieke

scrappy jen d zei

Hoi mama Lieveheersbeestje,
Wat heb je geweldige dingen gemaakt!
Heerlijk om te zien! Vooral die bloemen als fietsversiering vind ik beeldschoon!
Liefs, Jen.

wilmi zei

Hoi Lieveheersbeestje!!
Ik heb een brutale vraag...
Ben helemaal weg van het boeketje gehaakte bloemen.
Heb je hier een patroontje van soms?
We willen hier voor de jaarmarkt met wat dames graat e.e.a. haken, en ik vind dit zó leuk!
heb je het uit een boekje?
Wil je me antwoorden? Mijn email adres is: wilmi71@hotmail.com
Alvast bedankt hoor!
groetjes,
Wilmi