zaterdag 13 oktober 2012

Een herfstig berichtje!

Tja, ik probeer het maar weer eens... Hier gaat het prima met de lieveheersbeestjes maar eigenlijk heb ik geen tijd om te bloggen. Toch wil ik mijn blog weer nieuw leven inblazen. We hebben een nieuwe computer en nu gaat het bloggen allemaal veel sneller en gemakkelijker!
Ik ben momenteel veel aan het handwerken en deze omslag voor mijn agenda heb ik afgelopen maand gehaakt.
Dit is de achterkant;
Een herfstig paddenstoeltje.

 Verder maakte ik nog een mutsje,

 Wat jurkjes

en nog veel meer... Je kunt mij ook vinden op ravelry (een handwerk site en forum) onder de naam Lieveheersbeestje.
Vandaag heb ik lekker een appeltaartje gebakken want daar was het echt weer voor, wat een buien zeg!
Het is echt herfst geworden.
Ik ben nog van plan om morgen met de jongste een heleboel hersftbladeren te gaan verzamelen. We gaan ze dan drogen en er versieringen mee maken voor op het raam...zoiets als hierboven. Ik had bedacht om de bladeren onder boeklon (plakplastic) te leggen en ze dan ruim uit te knippen zodat ze op het raam geplakt kunnen worden. Ik ben benieuwd of het gaat lukken...

10 opmerkingen:

Cozz zei

Mega schattig allemaal, vooral de jurkjes. Wat een grappig idee ook met de blaadjes. Ga ik misschien eens lenen van je.
Groetjes hoor

Anoniem zei

wat leuk! ik kwam uw blog tegen via andere bloggers..ik kijk op om meer te bezoeken..groetjes

franca zei

Ha die Lieveheersbeestje!
Fijn weer eens wat van je te horen.
Wat een talent heb jij.
Die jurkjes. Fantastisch!
Trouwens alles wat je gemaakt hebt is echt hel erg mooi.
Ik zal snel eens op ravelry gaan kijken.
groetjes, Franca.

TIO zei

Hele mooie kleedjes en agenda kaft.
Leuk die blaadjes!

TIO zei

Waar heb je het patroon voor die kleedjes gevonden?

Margot zei

ik ben helemaal weg van je agenda-omslag!

Mariette zei

Leuk dat je weer in blogger-land bent :-) Geweldige agenda en wat een mooie andere dingen heb je gemaakt. Groetjes, Mariëtte

Pierelantijntjes zei

Geweldig die agenda omslag!
ook de jurkjes en mutsje zijn superlief.
fijne week, liefs Ester

Unknown zei

Wauw zeg! Jij hebt niet stil gezeten!
Ik vind het allemaal prachtig vooral het hoesje. Echt super leuk.
En de jurkjes! Echt geweldig!
Groetjes Ilona

Anoniem zei

Hoi lieveheersbeestje, welkom terug in blogland! Tsja, met wat van die kleinere beestjes om je heen, heb je je handen hier wel vol aan...en nobody's blaming you! Je hebt weer erg leuke dingen gemaakt, zeg! Ga zo door!

Lieve groet, Inge