vrijdag 18 mei 2007

kleien.

Omdat het vrijdag is hebben we een druk dagje gehad in Villa Stip..
Ik zal even opsommen wat ik zoal gedaan heb. Om 6.30 opgestaan en thee gezet (papa lieveheersbeest moest werken, de zieligerd, de rest had vrij van school), hele huis gestofzuigd, de was gedraaid en opgehangen en weer opgevouwen (het was goed was-droog-weer), brood gebakken, eten gekookt, wekelijkse boodschappen gedaan, even iets van kinderklei gemaakt (miniatuur) en als beloning voor dit alles nog even lekker naar de bieb geweest met het kleinste lieveheersbeestje.
Het is leuk om even iets te maken hoor, van die nare harde klei kun je eigenlijk alleen piepkleine dingetjes boetseren. Onze kleine mannetjes zitten op boetseren en zij maken echt heel leuke dingen... zie en bewonder..

Zijn ze niet Super?!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat ontzettend leuk dat we elkaar zo op het web gevonden hebben. Het zijn echte kunstwerkjes die jouw kinderen hebben gemaakt. Het is ook zo leuk om dat alles te zien ontwikkelen. Mijn dochter tekent graag en heeft dat altijd al gedaan. Nu begint het vruchten af te werpen. Misschien dat ze straks een vervolgopleiding in die richting gaat volgen !!!
Ik wens je een heel fijn weekend en ik kom zeker vaker langs !!

Anoniem zei

wat mooie kunstwerkjes, dat creatieve hebben ze zeker van hun mama !!
Fijne zondag morgen !