donderdag 28 juni 2007

Foto-vraagje.

Ons kleinste kevertje beweerd altijd dat hij dit is met mama.. het lijkt wel iets, maar ik zie er echt niet zo uit..toch is hij er van overtuigd!

Lieve blogkamaraden, ik heb even een vraagje!
Weet iemand van jullie ook een site waar je (gratis, weij bint zuunig niewaar?!) kunt leren hoe je mooi digitaal kunt fotograveren met een gewoon digi-toestelletje? Ik denk dan aan lichtinval en
het fotograveren uit een onverwachte hoek.
Nu ik digitaal ben gaan fotograferen, ben ik ook echt elke dag aan het fotograferen. Niet alleen voor mijn blog, maar ook gewone kiekjes. Maar ik zie op andere blogs en sites zulke mooie foto's! Hoe doen deze fotografen dat ?! Ik zou graag wat geheimen ontrafelen, misschien weten
jullie wel een site of blog waar de kunst van het digi-fotograferen uitgelegd wordt, het mag ook
in het engels, frans of duits zijn, daar komt mama Lieveheersbeestje ook wel uit.

Ik hoor het graag van jullie, alvast hartelijk bedankt.

P.s. Deze beugelgeit is een (gegoogelde) truckfoto hoor!

Geen opmerkingen: