maandag 18 juni 2007

monday monday....


Ziehier het resultaat van de rokkenmakerij. Zoals ik al vertelde, niet goed geslaagd. Het model is echter wel super, dus ga ik het nog eens van een ander lapje maken.. Deze stof (de bovenste) had ik anders moeten knippen, het is echt niet zo mooi, maar al doende leert men nietwaar!
Het is een chaotiche maandag vandaag. Maak ik iedereen wakker, bleek het oudste kevertje het eerste uur vrij te hebben. Ze vergat spontaan haar luchpakketje, en ook het kevertje van 7 vergat zijn tasje..dus moest hij weer terug. Het allerkleinste kevertje heeft opeens weer koorts, geeft over en wil helemaal niet aan de (overvolle, ik heb zelfs al gekolfd..) borst. Gelukkig later wel, maar hij spuugde het er ook direct weer uit. Verder had ik een overvolle strijkmand, waar ik zo'n anderhalf uur mee bezig ben geweest en moest ik twee wassen draaien. Helaas heb ik alweer een nieuwe, dank zij al het gespuug.. Kortom, HET IS HEERLIJK om op deze maandag MOEDER te zijn. Ik kan er nog wel om lachen hoor, haaha!


Dit prachtige treintje heeft het oudste lieveheersbeestje op school gemaakt.
Wij vonden het allemaal superknap, echt een mooi werkstukje!!

Tuut tuut, mama gaat nu naar school om kinderen op te halen, daaaag!

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een prachtige trein !!! Knap stukje werk. Wat vervelend, dat het vandaag niet zo volgens plan ging, dat he b je wel vaker op maandagen ; )
De rok ziet er toch prima uit ??? Iki vind het knap hoor !!!
Een fijne dag !!