donderdag 1 november 2007

geblog..


Helaas, ik had vandaag heel leuke vondsten bij de tweedehandswinkel, maar ik kan nergens het snoertje van mijn fototoestel vinden.. Gebeurd regelmatig hoor, ik ben iedere dag wel iets kijt of vergeten. Dat is ooit begonnen toen ik leerde kruipen en nooit meer over gegaan, integendeel, na iedere zwangerschap werd het erger..
Gelukkig had ik nog wat leuke plaatjes van een dag geleden. Dit is onze mooie lidcactus, hier in volle knop. Het lijkt roze, maar de bloemen zijn deze keer rood. Hij bloeit vaak ook nog een keer in het voorjaar en dan zijn de bloemen meer roze..rara hoe kan dit? Het zal wel iets met het licht te maken hebben. Ondertussen staat hij prachtig te bloeien.

We zijn nog steeds ijverig het dieetboek van Sonja Bakker aan het doornemen, maar helaas, ik sta even stil. Toch wel twee cm minder taille, ik snap er niets van want ik hou mij er strikt aan.. Misschien volgende week beter?! Morgen zal ik een maandmenu maken aan de hand van Sonja's menulijst.
Hopenlijk ben ik dan niets meer kwijt....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige lidcactus. Wij hadden een kleintje, maar die heeft het helaas niet overleefd. Volgende keer beter. Dat heb je als er elke keer een kitten de pot omgooid ; )

Rumour has it zei

Heel veel goede moed toegewenst voor je dieet! Ik zou maar liefst 20 kilo kwijt willen en merk wel dat ik elke dag een beetje minder weeg als ik 's avonds geen zetmelen meer eet, maar alleen eiwitrijke producten met groenten/fruit/noten. Ik zou bijna gaan zingen: 'we zijn er bijna, we zijn er bijna...' Zelf heb ik niet echt veel motivatie om aan een strikt dieet te beginnen, want dat is me net weer iets te zwaarwegend - haha - als je met een gezin zit en toch elke dag normaal moet koken. Ik vind je 'mijlpaal' hieronder aan je blog heel grappig. Dat geeft hoop. Misschien zou ik ook zoiets moeten installeren en me laten leiden door sociale controle van de blogbezoekers. Is natuurlijk een extra stimulans :D