dinsdag 4 december 2007

Vandaag gaat mama lieveheersbeestje eens '' p.p.-en' .

Hier even wat leuke varkentjes-ansichtkaarten..

Net zoals dit varkentje is mama lieveheersbeestje, een beetje nieuwsgierig en een beetje verlegen.



En dit is één van mijn hobbies, schrijven! Wel de ouderwetse brieven, geen email. Lang geleden, toen ik een jaar of achttien was, schreef ik via een penvriendenclub (http://www.ipfeurope.com/) met meisjes over de hele wereld. Helaas is alleen mijn vriendin Varsha, uit India, nog steeds mijn vriendin... Gelukkig heb ik nu een nieuwe leuke penvriending gevonden, zij woont in Nederland en dat is ook heel leuk; gewoon in je eigen taaltje schrijven. Wie vindt het ook leuk om geregeld een lange brief te ontvangen en te schrijven? Ik ben op zoek naar leuke penvriendinnen!! Stuur mij even een reactie als je dat ook heel leuk vindt, op dit blog kun je uitvissen hoe ik zo'n beetje in elkaar steek en wat mijn hobbies zijn..



Hoe zouden ze deze varkentjes zo gek gekregen hebben om deze foto's te maken?



Als laatste zeven varkentjes samen, het symboliseerd mama; graag gaat ze op in een groep. Gezellig!


Deze prachtige sneeuwmannen vond ik ergens op het internet, zijn ze niet grappig!? Je kunt ze borduren met rood garen, dat heet redwork. (zie eerder blogbericht)


Ik ben vandaag aan het 'p.p.-en' (= plaatjes plaatsen), dus dit schattige eekhoorntje als afsluiting.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuke plaatjes zeg. Ik ben ook gek op varkentjes en eekhoorntjes vind ik ook zo grappig. Ben eigenlijk gek op allerlei dieren ; )
Wat leuk dat jij ook penvriendinnen hebt !! Ik heb al jaren een penvriendin in Ierland en vroeger schreef ik met iemand uit Japan en een jongen uit de Filipijnen. Nu krijg ik mailtjes van mijn achternichtje uit kenia, daar verblijft zij een aantal maanden.
Het is zo leuk om over allerlei andere culturen te lezen. Dat vind ik gewoon heel erg interessant !!!
Mij ontbreekt alleen af en toe de tijd, of ik vergeet dingen, dan zijn de tussenpozen van de brieven iets langer, maar helemaal vergeten doe ik niet hoor !!!!

Rumour has it zei

Enkele keren al ben ik 'getagged' door personen van andere blogs, maar tot nu toe was ik daar niet op ingegaan. Maar nu heb ik aan het spelletje meegedaan en heb als opdracht om 7 andere bloggers te 'taggen'. Mag ik jou aan mijn lijstje toevoegen en wil jij dan deze kring-loop voortzetten? Meer info vind je op mijn blog. Groetjes.

Splashes of Pink and Mint zei

Gezellig al je plaatjes, dat "red-work" lijkt me ook enig om te doen. Vroeger had ik ook penvriendinnen, maar helaas verwaterde dat (vooral door mijn schuld, ben ik bang!). Maar het is altijd leuk om dit soort post te ontvangen.