zaterdag 28 juni 2008

knipperdeknip... cuttings...

Eindelijk; hier de beloofde resultaten van een kopieerpoging van Greenbeanbaby! Het is een grote kaart geworden, die ik op bruin a4 papier heb geplakt. Ik heb het gewoon zo uit de losse hand geknipt, zonder eerst te tekenen.En heb alles van behang-restjes, -boeken, en -stalen geknipt. Het moet het jongste lieveheersbeestje een beetje voorstellen, al zag hij er zelf meer zijn broer in, gniffel!

Finaly; here are the promised results of my copy of the greenpeasbaby-cuttings! It became a large card, that I glued on an large brouwn paper. I cut everything without drawing and I used wallpaper-pieces. It is supposed to be our youngest son, but he himself saw his younger brother in this, haha!


We hebben een babykomkommerplantje (wat een woord..) gekregen en waarempel al weer drie 'babies' geoogst! Ik heb er even een ballpen naast gelegd, zodat je de maat goed kunt zien. Ook de aardbeien komen hier elke dag op tafel, daar maak ik nog wel even een leuke foto van, en zelfs kleine paprikaatjes. De artisjok staat bijna te bloeien en de chinese boontjes en de mais doen het ook goed.

We adopted a babycumcumberplant (what a word..) and already we harvested three 'baby's'! I photographed it with a ballpen, so you can see how big they are in reality. We also eat strawberrys everyday, I will make a picture later, and even little peppers. The artisjok is almost blooming and the chinese beans and mais are doing great too.
Dit knipsel heb ik voor een verjaardagskaart gemaakt. Ik heb het wel wat opgesierd met witte gelpen...
This cutting I made for a birthdaycard. I decorated it a bit with white gel-pen..

En binnenin een klein vlindertje.
And a little butterfly inside.

1 opmerking:

Jikkes zei

Wat is dit een leuke kaart geworden....hartstikke goed!

En wat heerlijk als je zo wat eigen groentjes en fruitjes kan kweken.
Helaas hebben wij geen tuin, alleen maar 2 ieniemieniebalkonnetjes ;o)