zondag 23 november 2008




Vandaag een vervelend berichtje...


Mama Lieveheersbeestje is al een week geveld met longontsteking (http://nl.wikipedia.org/wiki/Longontsteking) en ik kan helaas ook niet goed op de computer. Dat komt door de pijn uitstraling in mijn rug van die ontstoken long.. Gelukkig gaat het nu al weer iets beter, maar ik heb nog steeds koorts.


Dus voorlopig even een Blogpauze...




Today an sad blog...


Mama lieveheersbeestje is sick for a week now with pnuemonia(http://en.wikipedia.org/wiki/Pneumonia) and I can't use the computer very well either as the pain in my back is very strong. It goes a bit better now, but I still have a fever.


So, for an unknown time a Blogpauze...

9 opmerkingen:

Jente zei

Wat vervelend en net in de week dat er zoveel feest bij jullie thuis is! Heb je daar nog wel een beetje van kunnen genieten? Nou, heel veel sterkte en ik hoop dat je snel weer opknapt. En namens dochter bedankt voor je compliment over haar vogelvoerbakje :-)
groetjes Jente

Linda zei

Oei, da's geen goed nieuws! Ik wens je heeel veel beterschap, dat je vlug terug op de been bent! Houd je goed!

Anoniem zei

Heel veel beterschap . Laat je maar geod verwennen door al die feestvarkens daar !!

D@nielle zei

da's niet leuk zeg ! Veel beterschap en ik hoop dat de beestjes je goed verzorgen !

Anoniem zei

Wat onzettend vervelend zeg en net in zo'n drukke periode voor je. Ik hoop dat je jezelf vlug weer iets beter voelt en ik wens je van harte beterschap. Heel veel sterkte.
Groetjes

Twa zei

Nou, getsie dat is niet zo mooi. Heel veel beterschap toegewest! En ik hoop tot gauw weer blogs. Groetjes.

Splashes of Pink and Mint zei

Lieve M. ik hoop dat je je weer héél gauw een beetje beter gaat voelen! Maar een longontsteking kan een niet zo fijne nasleep hebben, dus rustig aan en denk om jezelf! En precies nu in deze drukke tijd met verjaardagen en sinterklaas!
Ik miste je al in blogland!
Sterkte en liefs van mij!

Anoniem zei

hallo
is het al een beetje beter geworden met longontsteking?
ik hoop dat gauw beter wordt! ik heb gehoord dat in Nederland al sneewd! hier in japan ook wel koud geworden maar nog 15graden(^-^)
tot schrijfs!!
emily

I. zei

Heel veel beterschap! Goed rusten en dan ben je hopelijk snel weer de 'oude' ;-)
Liefs, I.