woensdag 13 juli 2011

Rozengeur en...

Het is alweer lang geleden dat ik aan het bloggen was...sorry jongens! Maar ja, het is hier niet allemaal rozengeur en manenschijn.

Al zou je dat wel denken met zo'n superlekkere aardbei uit eigen tuin!




En dan nog dit vijgenboompje (was een afgebroken takje van een boom van een vriendin, die gewoon geworteld is) met maar liefst 15 vijgjes in de maak..




En deze heerlijke 'jungle' tuin. Het is net een oase als je ín de tuin bent. Laatst vroeg een kind aan een kind van ons 'wonen jullie in dat rijtje? Oh, bij die huizen of die tuin? Mijn kind antwoordde toen dat mama een hobby had...(jungle's nabootsen, haha!).

En dit is het slechte nieuws. Ik hield mijn duim tussen de deur aan de schanierkant, toen ik hem keihard dichttrok. Nagel er half uit (uit de onderkant) en een gebroken duim. Dat klinkt koel maar ik kan je verzekeren dat je beter een kind op de wereld kunt zetten! Het is ondertussen een klein maandje geleden en gelukkig kan de spalk er af en heb ik nu een paarse nagel. Het gevoel is nog niet helemaal zoals het hoort in de duim en ik hoop maar dat dat nog terug komt. Gelukkig, ik kan weer breien! Hmm...wat zal ik eens gaan maken....


Geniet van de regen en ga lekker thuis met iets creatiefs aan de slag, groetjes van mama lieveheersbeestje.









9 opmerkingen:

Jessica zei

Oef wat een pech en het ziet er inderdaad uit alsof het verrekte pijn heeft gedaan. Maar erger dan een kind krijgen? ;-)

En je tuin is inderdaad een plaatje, lekker om daar te zitten. En stiekem ben ik best een beetje jaloers op je vijgen. Wij hadden er ook een maar daar zijn alle 7 vijgen opgepeuzeld door vogels. Nu we verhuisd zijn hebben we geen vijgenboompje meer.

Groetjes en beterschap, Jessica

Jolanda zei

Ai, dat lijkt me heel pijnlijk!! Gelukkig dat het nu weer beter gaat, hopelijk functioneert je duim straks weer als vanouds.
Wat een prachttuin, ook bij mij kan het nooit vol genoeg. Heerlijk al dat groen!
Beterschap met je duim!

Anoniem zei

Zoo dat lijkt me errugggg pijnlijk!! Ik hoop dat het al wat beter gaat nu..

Saskia zei

Wat lijkt mij dat pijnlijk zeg. Wat een pech.
Ik heb ook een vijg staan, leuk en de vijgen zijn ook echt lekker na een mooie zomer. Alhoewel dat mooie zomer denken we nu niet aan, wat een regen hier.
Sterkte de aankomende tijd.
Groetjes Saskia

Juud zei

oeps dat moet pijnlijk zijn. heb toen ik 8 was twee vingers tussen een zware dichtvallende deur gehad. gebroken dus..t is gelukkig goedgekomen maar vergeten doe ik t nooit meer. als mijn zoon al in de buurt van een deur komt dan komen de kriebels al..van opletten...

franca zei

Oei dat lijkt me echt pijnlijk.
Erger dan een kind krijgen? Weet je zeker dat dat niet wat weggezakt is ( het pijngevoel van toen).
In ieder geval fijn dat je weer aan het breien kunt.
groetjes, Franca.

Kom Achterom zei

Gezellig ik kom bij je binnenwapperen en als eerste zie ik 2 super varkentjes! mooi gemaakt zeg en hopelijk is je duim weer op en top nu! Ik ga je volgen hoor!
Fijn weekend
Yolanda

Anoniem zei

Fijn dat je nu weer wat creatieve dingetjes kan doen. Veel beterschap met je duim!
Groetjes Esther

Splashes of Pink and Mint zei

Owww... auwwwww.... Ik weet dat het héél zeer kan doen, heb het zelf ook een keer gehad (vond het ook niet zo slim van mezelf)... hele nagel er uiteindelijk af....pffttt...
Maar goed gelukkig blijft er nog genoeg over om van te genieten, breien is een heerlijk tijdverdrijf en dan nog die aardbeien om van te smullen... en natuurlijk het uitzicht op jullie prachtige "jungle"!

Sterkte nog met het verloop van je duim!