zaterdag 2 juni 2007

Gevonden voorwerpen.

Hoera! Mama lieveheersbeestje heeft er weer een schortje bij! Gekocht bij de winkel van het Leger des Heils, voor maar één eurootje. Er zit aan de achterkant nog een 'geheim' zakje ook. Kun je, als je schoonmaakt, de gevonden voorwerpen als elastiekjes, gummetjes, papiertjes en zo in meenemen. En het is ook nog zo'n lekker kleurtje... Ik ben er heel erg blij mee! De overige vondsten waren; een paar spiksplinter nieuwe wolwitte handgebreide sokken (€1 ) in mam's maat, een leuke winterrok (€ 2 ) en ook nog een leuk ollillysjaaltje en een kinderkussensloop met beren, die ik direkt weer verknipt heb om de lappenpopjes van te maken... Kortom; het was weer heerlijk winkelen in insektenland.

Hoe vindt je trouwens deze roos ? Het lijkt wel of hij niet echt is..maar hij groeit echt in het tuintje van Villa Stip!


Deze geraniumsoorten hebben wij in de bloembakken staan, het lila bloempje is een ander soort, maar ik kan mij de naam niet herinneren. De tuin is nu echt heel mooi, de rozen bloeien en we hebben veel potten vol vlijtige liesjes en andere fel gekleurde bloemen. Heerlijk, speciaal voor lieveheersbeestjes....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een meevaller zeg, en wat een ontzettend leuk schortje. Hip kleurtje !!! Het luila bloemetje is zo the zien een campanula soort. Ik heb het plantje ook in mijn tuintje staan.
Een hele fijne zondag toegewenst !!!

Sharon zei

The flowers are so beautiful!