donderdag 13 september 2007




Eindelijk, de fotootjes van het jongste kevertje. Hij vindt het zelf ook erg interressant als ik zit te breien, soms zit hij er letterlijk met zijn neusje bovenop!
Hierboven zie je het rugpandje, ik moet het nog wel even persen.

En dit is één derde deel van het voorpandje. Ik heb eigenlijk spijt dat ik op de rug geen kabeltjes gebreid heb... maar uithalen is we erg veel werk, dus de achterkant blijft averecht.
Hier nog even een iets wazig detail van het kabelpatroontje.
We zijn weer een beetje op orde hier en mijn gezondheid is ook weer redelijk hersteld. Niet meer moe en bleekjes, maar gewoon normaal. De huisarts heeft mijn bloed onderzocht op van alles en nog wat, het is toch een wonder, en ik heb maar drie buisjes bloed gegeven. Maar de conclusie was dat ik het bloed heb als een meid van dertig (Ha!). Gelukkig maar!
Groetjes van mama lieveheersbeestje.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi, het truitje ziet er nu al geweldig uit, wacht tot het jongste kevertje er mee rondloopt hihi.

Wat goed dat je weer helemaal de oude bent !!
en dat jong bloed, houden zo !!