zondag 21 oktober 2007


Dit is een blik in het voortuintje van Villa Stip. Ik heb hem vorige week gemaakt, maar nu is de druif al bijna kaal. Vannacht gaat het weer vriezen, dus het bladverlies gaat nu wel heel snel....
Tijdens de Grote Zolderopruiming, vond ik nog een handwerk pakketje van een pompoenmannetje. Dus dat heb ik nog even in elkaar gezet voor op de herfsttafel...


... en dit zijn ook nog wat impressies van de herfsttafel. Het mooie lampionnetje komt uit onze achtertuin en het kleine denneappelmannetje is gewoon aan komen lopen.

Wat is dit? Raden maar! Ik heb ze al heel veel op het internet gezien en dus nu eindelijk zelf maar eens achter de naaimachine gekropen.

Ja, het is een potloden-rol, althans, zo noem ik het maar. Omdat ik een klein foutje gemaakt had, is het iets korter geworden dan de bedoeling was en kunnen er de kleine potloden in van het allerkleinste kevertje. Hij is er erg trots op!


Hier zijn allerlei gekke stofjes voor gebruikt, maar je kunt natuurlijk ook gewoon één kleur gebruiken.
Ik wens jullie een kreatieve herfstweek toe! Morgen moeten we met het kleinste kevertje naar het ziekenhuis, want hij krijgt voor de tweede keer buisjes in zijn oren..ik ben benieuwd of het goed verloopt. De eerste keer was hij nog maar één jaar, nu moeten we het toch wel even uitleggen... Morgen mogen we ons om 7.15 uur al melden. Dus vroeg naar bed vanavond!

1 opmerking:

monique zei

Wat een leuke foto's weer.
Je voortuin ziet er erg leuk en gezellig uit.En wat een leuk pompoenmannetje zeg!
De potlodenrol is ook erg leuk.
Hoe is het met het kleinste kevertje gegaan vandaag?
Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan.
Er is sinds vanmiddag een brief naar je onderweg.

Groetjes,
Monique.