donderdag 22 november 2007

Een dag die eindigd met een leuke verrassing!

Kom ik net op het leuke blog van ons aller BreiBeest http://breibeest.blogspot.com/ tot de ontdekking dat ik de tweede prijs heb gewonnen in haar loterij! En dan nog wel met zo veel "medelootsters", dat is echt geluk hebben! Had ik eerst al die mooie ster van Elly gekregen, nu al weer zo'n fijne verrassing. De prijs is mooie wol, ik kan niet wachten...
Klavertjes-vier brengen echt geluk hoor!
Deze verjaardagstaart is (was) eigenlijk een vanilleslagroomvlaai is van de Hema, hij is gewoon versierd. Ons tweede kevertje wilde geen slagroomtaart, maar beslist deze taart (overigens is dit ook de enigste taart die alle kevertjes lusten), dus ging de vlaai 'under cover'...

Hier nog even een impressie van leuke vaatdoekjes die je kunt breien. Waar ik ze vandaan heb, kan ik niet meer nagaan, ik heb het ooit eens opgeslagen, hopenlijk kunnen jullie hier iets mee. Zelf vindt ik de octopus erg grappig
.Dit vond ik ook erg leuk om te maken, en ik heb het ergens weggeplukt. Stom van mij, ik moet er op letten dat ik de oorspronkelijke ontwerper er bij zet. Sorry, als het jou leuke idee is en je leest dit , meldt het mij dan even..
Mama lieveheersbeestje ging dus op zoek naar rozenbottels. Helaas waren ze nergens te vinden. Tot voor twee jaar geleden stond de hele buurt er mee vol, maar na een volledige reorganisatie van de straten en plantsoenen, is er nu alleen nog een heleboel gras, heggen en boompjes. Geen rozenstruik meer te vinden... Nu moet ik op zoek in andere buurten. Dus als je iemand op een moederfiets samen met een peutertje tussen de struiken door ziet scharrelen, ben ik dat.

1 opmerking:

Splashes of Pink and Mint zei

Wat leuk dat je alweer in de prijzen bent gevallen! Alvast veel plezier met je wol, heerlijk om weer eens iets op de pennen te zetten, dat doet me er aan denken dat ik ook nog van alles van plan ben om te breien.... vanavond toch maar weer eens de pennetjes oppakken!
Oh ja, ik las dat onze handschriften zo op elkaar lijken, wat grappig is dat toch!