maandag 24 maart 2008

tweede paasdag (of kerst??!!)


Vrolijk paasfeest! Ja het lente..maar vanmorgen zag ik dit om 6.30 uur..

Ik werd wakker van de stilte die je 'hoort' als er sneeuw ligt. De kleine lieveheersbeestjes waren rap uit bed om zich in de drappige sneeuw te storten!

En daarna zijn we naar de speeltuin gegaan die weer geopend werdt na een lange natte winter. Er was een paaseierenzoekwedstrijd georganiseerd. (oud gebruik) en de kinderen konden zowel chocolade-eitjes als een paar houten eitjes zoeken. Een houten eitje is een prijs!

Lekker (bevroren) choco-eitje..

'hoeveel heb ik er al, mama?' Laten er nu twee lieveheersbeestjes een hoofdprijs winnen! Allebeide een groen eitje gevonden (gaat per leefdtijdscatagorie); een kadobon voor de speelgoedwinkel van maar liefst 40 euro... Dat was echt heel super, de lieveheersbeestjes zullen nachtenlang in slaap vallen terwijl zij dromen van al het moois dat ze in de speelgoedwinkel mogen uitkiezen...

Ook ons lieve buurmeisje had nog een prijsje, zij vond het blauwe eitje, in de straat van Villa Stip wonen echte geluks'haasjes' vandaag!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd voor de kinders !!! Dat is heel leuk zeg, zo'n grote prijs.
Wat een sneeuw he ?? Bij ons is het al weer weg, maar gisteravond was het ook hard aan het sneeuwen en vandaag is het ook aardig tekeer gegaan, maar het is niet blijven liggen ; (
Nog een fijne dag !!

Marja Rijnsburger zei

Hoi lieveheersbeestje, ik had je blog al gevonden via die van Elly en mag hem heel graag lezen. Ik vind je verhaaltjes van de dag gewoon zo gezellig om te lezen.
Ik werk zelf op een sportcentrum waar ook judoles wordt gegeven en zie dan de kleinste judoka's vanaf 4 jaar binnen komen. Dus het stukje van jullie zoon en het filmpje met de 26 grepen had mijn bijzonder aandacht. Ik blijf je blog met aandacht en plezier lezen.
Hartelijke groeten,
Marja.

MariecusBruyn zei

Dat geluk komt zeker en vast door de regenbooglaarsjes ;)

Splashes of Pink and Mint zei

Onze paas-foto's zien er ongeveer net zo uit als die van jou: de kindertjes heerlijk spelend in de sneeuw, met rode wangetjes van de kou! Wat was het een bijzonder paas-weekeinde!