zondag 6 april 2008

Award ontvangen!


Joepie de poepie! De lieveheersbeestjes hebben weer een mooie Award ontvangen!En dat van Elly, van http://myeverydaythings.blogspot.com/ een heel mooi en actief blog! Dank je wel voor deze prijs Elly!


Ik mag nu vijf bloggers ook deze award geven, en dat worden deze dames:
Gea is een kokin met gouden handjes en dit is de link van een heerlijk blog waar ik echt door geinspireerd raak en direct de keuken induik om haar heerlijke koekjes en andere baksels uit te proberen. Koken is ook een creatieve uiting en zij verdient deze award! Dit is haar link:
De volgende onderscheiding gaat naar Ilse, die mij heeft geinspireerd tot het bloggen. Ik was zo enthousiast toen ik haar blog ontdekte, dat ik zelf ook ben gaan bloggen. Ilse, je maakt prachtige dingen en bent supercreatief!

Deze blog heb ik net ontdekt, maar is ook heel leuk om te lezen, ga zo door Marja!

En dan nog Anneke, ook een heel creatieve mama die heel veel mooie dingen uit haar mouw schudt! Ik ben benieuwd wat we nog meer mogen gaan zien, je doet het fantastisch!http://verwonderland.blogspot.com/

Er zijn natuurlijk heel veel andere blogs met superleuke ideetjes en mooie inspiraties, maar er moet een keuze gemaakt worden.
Nu mogen jullie genomineerden ook een keuze maken, welke vijf dames een award mogen ontvangen.
Hier zijn de 5 regeltjes die je hierbij in acht moet nemen:
1- Je moet 5 blogs uitzoeken die deze award verdienen voor hun creatieve ontwerpen, interessante materiaal of op een andere manier een bijdrage hebben geleverd aan de blogcommunity.
2- Elke award moet de naam en bloglink van de schrijver hebben, zodat wij haar allemaal kunnen bezoeken.
3- Elke award-winnaar moet de award op haar blog laten zien en de naam en link van diegene die haar de blog heeft gegeven er bij zetten.
4- De award winnaar en diegene die de prijs ontvangen, moeten de link arte y pico-blog laten zien, zodat iedereen de oorsprong van deze award kan vinden.
5- Schrijf deze regels bij je award op je blog!

6 opmerkingen:

Marja Rijnsburger zei

Wat leuk zeg mijn eerste award.
Ik hoop dat ik het allemaal een beetje goed heb gedaan.
Ben nog een echte beginner met dit soort dingen.
Heel erg bedankt en nog een fijne dag.

groetjes Marja.

Gea zei

Dank je wel voor de award!

Leuk om te lezen dat mijn weblog wordt gewaardeerd en dat anderen er ook daadwerkelijk iets mee kunnen.

monique zei

Hoi Manon,

Gefeliciteerd met je award, wat geweldig!
Ik ga gauw even vwerdfer kijken want ik zie dat ik veel in te halen heb.

groetjes,
Monique.

Anneke zei

Wat een verrassing! Ik zag gisteren al op Elly's blog dat jij genomineerd was voor de prijs, maar dat jij mij zou nomineren! Superleuk & dank je wel; ik ben er heel blij mee!

Anja zei

Ah, dit is weer een voorbeeld van zo'n blog die ik al véél eerder had moeten ontdekken :)
Ben ook (nog) huismamma en vind mezelf ook wel een creatief typje (gewoon blijven proberen hé, hahaha) en ik ben graag met mn interieur bezig. Ben benieuwd met wat voor "schatten" jij thuiskomt in de Next Stop? Thrift Shop!-week. Ga je vaak op kringlooptocht?

Groetjes, Anja

Celeste zei

Helemaal terecht