zondag 8 juni 2008

Zomergevoel... Summerfeelings...


Het is nog geen zomer, maar het voelt al wel als de zomer! Het weer is heerlijk, de kinderen én de ouders spelen de hele dag in de tuin en de ijsjes zijn niet aan te slepen..
The summer did not start yet, but it surly felt like summer! The weather is lovey, de children ánd the parents play the whole day in the garden and I can never buy enough icecream it seems..

Op het wijkfeest in onze wijk (zaterdag) was veel te doen. Maar deze politiemotor was toch wel het allerleukste!

At the erea-party in our erea (last saturday) was a lot of fun. But this policemotor was the best!


Het was warm en lekker weer, dus... lekker ijsjes eten!

The weather was warm and sunny, so... eating tasty icecreams!
Ons derde kevertje (8) moest op school een tijgertje tekenen, ik vond het erg goed gelukt.

Our thirth ladybird (8) had to draw a tyger at school, I thought it was realy good.
En...natuurlijk had ik ook nog wat leuke koopjes deze week. Dit schattige blik voor maar 50 cent en op een rommelmarkt in de buurt wel twee groene tuinbedden, mét prachtige kussens voor maar tien euro!

And of cource I had some nice bargains this week. This cute tin for only 50 eurocent and on a fleamarket in a village nearby, two green gardenbeds, with beautiful cushions for only 10 euro!

Dit is niet een van onze bedden, maar zo zien ze er dus uit.

This is not one of our beds, but this is what they look like.


8 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi mamma lieveheersbeestje! Ja, ik weet wel wie je bent! Bordeauxrode moederfiets, lang donkerrood haar, klein manneke er bij op de fiets, dát moet jij zijn. Wat grappig dat we elkaar via internet treffen en wat een leuk creatief weblog heb je!

Splashes of Pink and Mint zei

Ahh... laat die heerlijke warme zomerdagen maar komen, jij kunt er heerlijk van genieten in je ligstoelen! Wat is het leven toch aangenaam als het zonnetje schijnt. Als de kinderen genieten, genieten de ouders des te meer! En bijna alles speelt zich buiten af...zalig... Alhoewel het hier vanmiddag zo warm was, dat ik naar binnen ben gegaan (heb je dat weer!) Complimenten aan 3e kevertje, het is een prachtige tekening! Een talentje in de dop!

Anoniem zei

Hoi, wat een leuke foto's ook je eerdere log van de tuin en het kleine manneke !!!
Dat het bij jullie zo warm is. Wij hebben een hele week kou gelden en wat een regen !!! Vandaag ziet het er eindelijk een beetje beter uit, laten we hopen dat het zo blijft !!!
Een hele fijne zonnige dag toegewenst !!!!

I. zei

Hier is het ook pas sinds gisterennamiddag wat beter, daarvoor koud en guur (soms maar 15° en echt herfstachtig...). Maar nu gaan wij dus ook genieten van de zon! Jij op je ligbed, ik in een ligstoel ;-)
Groetjes uit 'la douce Belgique'

Anoniem zei

Daar ben ik nog een keertje en dit keer laat ik een tag achter, you have been tagged ; )
Bezoek even mijn site dan begrijp je wat ik bedoel !!
Groetjes

Marja Rijnsburger zei

Heerlijk dat zomerweer, het leven speelt zich buiten af, zonder jas naar buiten en wakker worden met het zonnetje wat wil je nog meer.
Geweldige tekening van het kevertje.
En wat een leuke (ook de prijzen) aankopen heb je gedaan.
Hartelijke groetjes en geniet nog van het mooie weer.

Anja zei

Wat heb je toch een schattig ventje. Die poseert alsof het niks is. Politiemotors zijn hier bij onze koter ook heel erg 'in'. En wat de zomer betreft: ik ben er klaar voor! :)

Anoniem zei

Laatde tag maar zitten hoor, want ik heb het verwijderd. Ik ben er toch niet zo gek op. Ik hoop dat alles goed met je gaat ??
Het was vandaag weer een stuk kouder hè ?? Dat viel weer ontzettend tegen. Ik hoop dat morgen het zonnetje weer goed schijnt !!