woensdag 16 juli 2008

Komkommertijd - Cumcumbertimes..


Onze moestuin gaat goed, vooral het onkruid groeit tegen de klippen op! Ziehier de mooie artisjok! Maar wanneer moet ik hem oogsten, en...hoe moet ik hem eten?? Iemand die dit weet? Er zitten 5 knoppen in deze enorme plant, we zijn benieuwd..
Our vetgetable-garden is going very well, specialy the weeds are growing very fast! This is our beautiful artisjok! But when should I havest it, and..how should I eat it?? Is there anybody who knows? There a 5 flowers in this huge plant, we are waiting to see them grow...








Ik heb eens even mijn archief aan plaatjes opgeschoont, en deze leuke knutsels kwamen er nog tevoorschijn. Ergens heb ik ze gevonden op het internet, maar waar...helaas ben ik het kwijt.
When I was cleaning out my archief of pictures, I found these lovely handmade items. Somewhere I found them on the internet,but where...I lost it.

Nog een mooi eind aan dit berichtje in komkommertijd..
And here one nice poem at the end of this message-in-cumcumbertime..

3 opmerkingen:

Jikkes zei

Hoi Manon,

Je hebt mijn Sam(5)verrast met het plaatje van de leuke mobiel met de dino's....we noemen hem ook niet voor niets "DinoSam" ;o)

En heel toevallig kan Sam ook jou verrassen, kijk maar op mijn blog!

Liefs,
Maureen

MariecusBruyn zei

Ooooo wat een mooie knutsels! En wat ziet die artisjok er veelbelovend uit! Ik heb ooit een keer artisjok gegeten, op een kamp, dus al heeeeel lang geleden, en ik vond het niet lekker, maar volgens mij was die alleen gestoofd. Hopelijk vind je een goed receptje want zo n mooie vrucht moet toch ook lekker zijn!

Anoniem zei

I hope I find the correct blog for Manon. This is penpal friend from California USA that send you a postcard that is from HOLLYWOOD. Do you remember me, ha ha LOLOL.

You have beautiful young boy. If this message go to wrong person, can you please email Manon for me and tell her that I think of her and she is great penpal, and hope to see photos of her and also husband and I will send photos of myself too.

Bye now!
Sue
Snailmailsue@gmail.com