zaterdag 5 juli 2008

mooie dingen, beautiful things..


Dit mooie zelfbeplakte kaartje kwam gisteren met de post, voor ons allerjongste lieveheersbeestje! Het was een verrassing van zijn lieve neefje Sprinkhaan, die hem helemaal zelf gemaakt heeft. Dank je wel neefje Sprinkhaan!

This beautiful, handsticked card came with the mail yesterday, for our youngest ladybirdboy! It was a supprise of his sweet nephew Sprinkhaan, who made it all by himself. Thank you nephew Sprinkhaan!

Mama lieveheerstbeestje heeft wat zitten naaien, deze laatste natte dagen..
Mama Ladybird did some sewing these last wet days...

5 opmerkingen:

Anja zei

Ziet er gezellig uit, die slinger. En wat lief van neefje Sprinkhaan (is volgens mij Grasshopper in het Engels...). Veel vakantie-plezier!

Marja Rijnsburger zei

Dat was weer een creatief weekje. Leuke slinger, een bureau opknappen, een kinderkamer en dan ook nog leuke aankopen bij de kringloop. Vooral de borden vind ik erg mooi.
Een fijne vakantie met de kids, vandaag is het weer hier wat minder maar ik zou zeggen een goeie knutseldag.
Groetjes Marja

Rumour has it zei

Die vlaggenslingers vind ik ook zo leuk. Laatst heb ik er warempel eentje cadeau gekregen van iemand, en dan nog wel eentje in de kleuren van ons huis: wit, taupe en ook met enkele kanten vlaggetjes ertussen. Prachtig. Het is toch echt een voordeel als je zelf kunt naaien. Ik kan het (nog steeds) niet. Voor jullie allemaal een fijne vakantie en tot gauw.

D@nielle zei

wow mooie slinger zeg, ik heb belachelijk veel geld voor eentje betaald maar ja soms moet je keuzes maken als je geen tijd of naaitalent hebt ;)

monique zei

Wat een ontzettend leuke slinger hebje gemaakt zeg! En wat een leuke kaart!
ik ben eindelijk weer online, onze computer heeft 2 weken geleden ineens de geest gegeven, bleek onze harde schijf gecrashd. Dat was verschrikkelijk balen.
groetjes,
MOnique.